כיצד לבחור רואה חשבון

"עסק הינו ארגון הפועל לשם השגת רווח לבעליו, ונוסד על מנת לבצע פעילויות כלכליות למטרת רווח" –   לכן בחירת רו"ח מקצועי, זמין ואיכותי יכול לעשות את ההבדל בין עסק שמדשדש לבין עסק מצליח.

 

התרשמות ראשונית – מומלץ לעשות פגישה אישית פנים מול פנים על מנת להכיר טוב יותר את רואה החשבון שאתה עתיד לעבוד עמו, להתרשם מהידע המקצועי ורמת הזמינות שלו ולבדוק האם יש לכם כימיה עם רואה החשבון.

 

פגישה ראשונה – בדרך כלל ללא תשלום, בפגישה יש לקבל סקירה על המיסוי הצפוי לכם ודרכי העבודה של המשרד מול מס הכנסה מע"מ וביטוח לאומי.

 

לשאול שאלות – בעיקר מקצועיות הן בבעיות מיסים וחשבונאות שנתקלתם בהם במהלך עבודתכם ובדקו האם התשובות שקיבלתם מקובלות עליכם. לבדוק מהי התמחות המשרד והניסיון בעבודה בתחום שלכם.

 

לבדוק את הוותק, הניסיון, תעודות והסמכות יש למשרד ולרו"ח העומד בראשו – ידע וניסיון מול רשויות המס, ניתוח דוחות עסקיים ופיננסיים, שליפת נתונים בזמן אמת וכדומה הינה יתרון משמעותי ללקוח.

 

תכנוני מס – הדברים החשובים ביותר לעסק הינו להימנע מתשלומים מיותרים לרשויות המס ולשם כך יש לעשות תכנוני מס מידי שנה וכן, ביצוע הערכות לקראת סוף שנת המס.

 

ארגון וסדר – חשוב גם להיפגש במשרד רואה החשבון וזאת על מנת לבדוק את רמת הסדר והארגון במשרד, משרד לא מסודר ומאורגן עלול להצביע התנהלות לא מסודרת. התנהלות לא מסודרת עלולה לגרום לקנסות ואיחורים ותשלומים מיותרים לרשויות המס.

 

חוזה התקשרות – על המחירים להיות הוגנים ותחרותיים, על החוזה להיות לא קושר ובלי קנסות במקרה של עזיבה, על החוזה לא לקשור אותך לתקופה ארוכה.

 

המלצה על רואה חשבון

 

רואה חשבון מומלץ

משרד רואי חשבון מקצועי במקצועיות מול רשויות המס והביטוח הלאומי ?

  • רואה חשבון שיודע לכוון את העסק של לפעילות נכונה
  • השותף הגדול ביותר שלך בעסק הינו מס הכנסה, רואה החשבון שלך צריך להיות בקשר טוב עם הרשויות ורצוי שעבד בעבר במס הכנסה.
  • תכנון מס יש לערוך פעמים בשנה, תכנון מס ראשוני – ברבעון השני של השנה והערכות לקראת סוף שנה ברבעון האחרון.
  • רואה חשבון עם ניסיון רב ומחירים תחרותיים צלצל ישירות לצחי 054-4744048
  • משרד רואה חשבון הכולל הנהלת חשבונות לחברות ועצמאים ואחראי על על כל ההתנהלות שלך מול מס הכנסה.
  • רואה חשבון מנוסה המתמחה בייעוץ וניהול עסקי
  • כדאי לך לשמוע מה אומרים עלינו לקוחות שעובדים איתנו שנים
  • פתיחת תיקים ברשויות מהיום למחר

 

המלצה על רואה חשבון לשקט נפשי בהתנהלות מול מס הכנסה מס ערך מוסף וביטוח לאומי

 

לייעוץ מקצועי חייגו 077-3-400-400 או השאירו פרטים: