למה כדאי להתקשר לרואה חשבון צחי מנע מכל רואי החשבון

השאלה החשובה ביותר מבחינתך היא ככל הנראה למה להתקשר אלינו? על מנת לענות על שאלה זאת אציג את התועלת שתצמח לך משירותי ראיית החשבון שלנו:

                                                                                                                                                                       

התאמה לכל בית עסק

אנו משרד רואי חשבון שמטפל במגוון של עסקים – מעוסק פטור ועד לחברות גדולות – מכל תחום עיסוק ובכל מקום בארץ. המגוון הרחב של הלקוחות להם אנחנו מעניקים שירותי ראיית חשבון ויכולת טכנולוגית לספק מידע מהיר ללקוחותינו מקנה לנו ניסיון רב, יכולת וידע מעמיק בכל תחום עיסוק, ולכל עסק.

 

ההצלחה שלך היא גם ההצלחה שלנו

חלק חשוב מהצמיחה הגדולה של משרדנו הינו דאגה להצלחת לקוחותינו. לקוח שמקבל יחס אישי ומקצועי, ליווי והכוונה נכונים יגדל בדרך הנכונה ואנחנו גדלים ביחד איתו.

 

ביצוע מושלם מביא לגידול מהיר אצל לקוחותינו

באמצאות השקעת משאבים בשיפור היכולות והמקצועיות של משרדנו אנו עוקבים אחר כל לקוח באופן אישי ועם מערכות המחשוב ייחודיות למשרדנו אנו במעקב אחר כל לקוח וכל בעיה של לקוחותינו, לכל לקוח איש קשר אישי אשר מבקר אחר התיק באופן שוטף, מטפל בבעיות של הלקוח ו/או מפנה לגורם הרלוונטי.  אנו שכל לקוח במשרדנו הינו במעקב מתמיד במסגרת זו, לכל לקוח יש קשר אישי ישיר עם רואה חשבון ממשרדנו אשר דואג לטפל בעסק בצורה המקצועית ביותר.

היתרון של עבודה עם מגוון רחב של עסקים מאפשר קישור בין לקוחותינו שעוסקים בתחומים משלימים, והיכרות טובה עם נציגי רשויות המס ודרך העבודה עימם.

 

מוכנים לכל תרחיש ומעקב קבוע אחרי לקוחותינו

אנו עורכים מעקב אחר כל לקוחותינו ודואגים שלא יהיו איחורים בדיווחים, קנסות ותשלומים לא בלתי צפויים מרשויות המס ובכלל לא יהיו תשלומים שלא היה צורך לשלמם וזאת ע"י מעקב צמוד אחר תיקי לקוחותינו, התאמות בנקים בזמן, תכנוני מס מידי שנה והיערכות לקראת סוף שנת המס. אנו מתעדכנים בתקנות ובפסיקה החדשה ביותר. כל זאת על מנת שלקוחותינו יקבלו את הייעוץ הטוב ביותר בשבילם

 

תכנוני מס – "הדבר הקשה ביותר להבנה ביקום הוא מס הכנסה" (אלברט איינשטיין)".

בשביל זה אנחנו פה!  תכנון מס או הימנעות ממס, הינה ביצוע של פעולה מסוימת ע"י בדיקה של מספר אפשרויות שונות ובחירה בדרך שתניב את תשלום המס המינימאלי.

זכותו של נישום לערוך תכנון מס בשיטות רבות במקרים רבים יגרום לכך שחבות המס שלו תהיה קרובה לאפס. זכות זו מעוגנת בפסיקה של נשיא בית המשפט העליון, מאיר שמגר – "זכותם – ואף חובתם – של מומחים בענייני מיסים לתכנן עסקאות משפטיות כך שלא תהיינה עתירות מס"‏

 

 

 

 

שירותי חשבות, הנהלת חשבונות, ראיית חשבון וייעוץ

אנו מרכזים עבורך אצלנו את כל בעלי המקצוע בפן המיסוי, חשבונאי ועסקי שתצטרך:

דוחות שוטפים, דוחות שנתיים,דיוני שומות,ייצוג מול רשויות המס, הצהרת הון, תכנון מס,הפקת תלושי שכר ואפילו שירותים משלימים כמו ייעוץ פיננסי, ליווי עסקי וגיוס מימון לעסק. וכל זאת על קצה המזלג.

 

היתרונות שלנו:

 

  • שקיפות בהתנהלות מול לקוחותינו
  • אמצעים טכנולוגיים לניתוח תיקי לקוחות בזמן אמת
  • ניסיון רב בהתנהלות מול רשויות המס יחסוך לך אלפי שקלים בשנה
  • הנחיות מדויקות כדי שהרשויות יעזבו אותך בשקט
  • המחירים שלנו מאוד הוגנים ותחרותיים
  • פתיחת חברה ברשם החברות ורשויות המס מהיום למחר במחיר הכי טוב בארץ
  • ייעוץ פתיחת עסק
  • תוכנית עסקית ותוכניות הבראה לחברות כדי להביא את העסק שלך לגבהים חדשים
  • כל בקשה ובירור שלך תטופל במקצועיות ומהירות
  • יועצים מורשים מטעם משרד הביטחון ומשרד הכלכלה

 

לייעוץ מקצועי חייגו 077-3-400-400 או השאירו פרטים: